Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen
  • Home
  • Onze school
    • Ons onderwijs
    • Identiteit
    • Leerlingondersteuning
    • Pestprotocol
    • Onderwijskwaliteit
    • Inspectiebeoordeling
    • Onderwijsresultaten
    • Privacybeleid
    • Jaarverslag
    • Ons team
  • Voor de ouders
    • Aanmeldingsprocedure
    • Voor en na school
    • Ouderparticipatie
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderraad
    • Luizenprotocol
    • Schoolmaatschappelijk werk
    • Klachtenregeling
  • Informatie
    • Schooltijden
    • Jaarrooster
    • Vakanties
    • Schooldocumenten
  • Contact
  • Aanmeldingsprocedure
  • Voor en na school
  • Ouderparticipatie
  • Medezeggenschapsraad
  • Ouderraad
  • Luizenprotocol
  • Schoolmaatschappelijk werk
  • Klachtenregeling

Klachtenregeling

Interne vertrouwenspersoon, externe vertrouwenspersoon en klachtenregeling

CPOW is een organisatie die streeft naar kwaliteit waarbij veel ruimte wordt geboden aan de professionals en de omgeving. Professionals krijgen de ruimte om kwalitatief goed onderwijs te leveren en doen dit in een succesvol samenspel met ouders en verzorgers. Een succesvolle samenwerking is gebaseerd op communicatie en vertrouwen. Waar mensen werken, kan het altijd gebeuren dat er misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Als de communicatie faalt of het vertrouwen beschadigd is, kunt u ervoor kiezen om een klacht in te dienen. Vaak zien we dat een oplossing kan worden gevonden voor uw probleem en dat de weg van een officiële klacht niet bewandeld hoeft te worden. Door met elkaar te praten en vooral goed naar elkaar te luisteren kan in de meeste gevallen samen een oplossing worden gevonden.  U kunt daarbij geholpen worden door de interne vertrouwenspersoon van onze school. Onze interne vertrouwenspersoon biedt u een luisterend oor en wijst u de weg binnen de school.

Interne vertrouwenspersoon: Kristy Whien

Email: internevertrouwenspersoon@klim-opschool.nl

De meeste kwesties/klachten over de dagelijkse gang van zaken op school zullen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, personeel en directie op een juiste wijze kunnen worden opgelost.

Er kunnen natuurlijk situaties zijn waarbij dit niet lukt.  Om ook in die situaties eerlijke behandeling van de kwestie/klacht te kunnen garanderen beschikken we over een voor alle scholen geldende klachtenregeling.

U kunt deze vinden op de website van CPOW: link naar klachtenregeling

Om tot oplossingen te komen of een klacht in te dienen kan ook één van de twee externe vertrouwenspersonen van CPOW benaderd worden. De rol en contactgegevens van de externe vertrouwenspersonen vindt u eveneens via bovenstaande link naar de klachtenregeling.


Snel naar

Schoolgids

Kind aanmelden

Scholen op de kaart

Ons schoolbestuur

Onze school Ons onderwijs Identiteit Leerlingondersteuning Pestprotocol Onderwijskwaliteit Inspectiebeoordeling Onderwijsresultaten Privacybeleid Jaarverslag Ons team
Voor de ouders Aanmeldingsprocedure Voor en na school Ouderparticipatie Medezeggenschapsraad Ouderraad Luizenprotocol Schoolmaatschappelijk werk Klachtenregeling
Informatie Schooltijden Jaarrooster Vakanties Schooldocumenten
Contact
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools